S
Sefa Akbudak
Misafir
id Software'nin 1993 yılında piyasaya sürdüğü Doom, sadece bir video oyunu değildi; bir kültürdü. Oyunun etkisi, günümüz oyun tasarımına ve genel popüler kültür üzerine hala hissediliyor. Oyunun efsanevi statüsünü birçok faktör şekillendiriyor.
Birinci şahıs nişancı türünün öncülerinden biri olan Doom, oyunculara karanlık ve tehlikeli bir ortamda hayatta kalma mücadelesi sunuyordu. Oyunun basit ama etkili tasarımı, bağımlılık yapıcı bir oyun döngüsü yaratıyordu. Her seviyenin benzersiz...
Birinci şahıs nişancı türünün öncülerinden biri olan Doom, oyunculara karanlık ve tehlikeli bir ortamda hayatta kalma mücadelesi sunuyordu. Oyunun basit ama etkili tasarımı, bağımlılık yapıcı bir oyun döngüsü yaratıyordu. Her seviyenin benzersiz...
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.