T
Tuğçe İçözü
Misafir
2025 yılında
Kuruluşundan itibaren tamamen kendi teknolojisini geliştirdiğini belirten Loops AI, İlk versiyonunu Mayıs 2025’te canlıya aldı. Girişim, o zamandan bu yana, e-ticaret ve konaklama (hospitality) sektörlerinden gelen gerçek müşteri verileriyle modeli sürekli eğittiğini ve geliştirdiğini belirtiyor.
Girişim, 7 kişilik çekirdek bir ekip ile faaliyetlerini sürdürüyor. Ekip, yazılım geliştirme, yapay zeka modelleme, ürün yönetimi, satış ve müşteri başarı rollerinden oluşuyor. Kültür olarak hızlı iterasyon, müşteri odaklılık ve ölçülebilir başarı prensiplerini benimsediğini dile getiriyor.
Loops AI, şu anda aralarında Tudors, Radisson Collection, Limak Hotels, Fairy, Gen-pa, Paulmark, Frederic Patric, EasyCep ve Beykoz Üniversitesi gibi kurumlarında da yer aldığı 40 kurumsal marka ile aktif olarak çalışıyor.
Girişimin paylaştığı bilgilere göre; Loops AI,200 bin dolar yıllık tekrarlayan gelir (ARR) seviyesini aştı. Ayrıca girişim, haftalık yüzde 10’un üzerinde büyüme kaydediyor. Girişimin ekibi, bu veriler ışığında Loops AI’ı yalnızca maliyet düşüren bir teknoloji değil, doğrudan gelir artıran ve müşteri deneyimini dönüştüren bir çözüm olarak tanımlıyor.
Globalde Intercom, Zendesk AI, Ada, LivePerson gibi genel amaçlı chatbot ve otomasyon oyuncuları olduğunu belirten ekip, Loops AI'ın farkının Vertical AI odağı olduğunu vurguluyor. E-ticaret ve konaklama sektörlerine derinlemesine odaklananan girişim, bu sayede genel çözümler yüzeysel kalırken, sektörel veriyle eğitilmiş, başarı oranı yüksek ajanlar sunuyor.
Sonuç odaklılık vurgusu yapan ekip girişimi tarif ederken şu ifadeleri kullanıyor:
Çoklu AI Agent yaklaşımı ile tek bir bot yerine markalara özel, farklı işlevlere sahip satış ajanı, müşteri destek ajanı, analiz ajanı gibi ajanlar sağlıyor. Loops AI ayrıca yerel entegrasyon kabiliyetiyle de dikkat çekiyor. Girişim, Trendyol, Hepsiburada gibi Türkiye’deki büyük e-ticaret pazar yerlerine entegre olduklarını belirtirken, globalde Shopify ve benzeri altyapılarla uyumluluk üzerine çalıştıklarını dile getiriyor.
Temmuz 2025’te ilk yatırım turunu 400 bin dolar yatırım ile kapatan girişimin, yatırımcıları arasında Monday Capital, Mantra ve ABD merkezli önemli melek yatırımcılar bulunuyor. Bununla birlikte Loops AI'In kısa süre önce Launch Accelerator (LA35 cohort) programına seçildiğini belirtelim. Bu noktada Launchun Uber, Robinhood gibi şirketlere erken dönemde yatırım yapmış Jason Calacanis’in kurduğu, Amerika'nın önde gelen geliştirme programlarından biri olduğunu hatırlatalım. Girişimin ekibi, bu yatırımların girişime sadece sermaye değil, aynı zamanda global büyüme için yatırımcı ilişkileri, mentorluk ve stratejik rehberlik sağladığını ifade ediyor.
SaaS abonelik modeliyle ilerleyen Loops AI'ın paketleri mesaj hacmine göre fiyatlandırılıyor. Bu bağlamda 5K, 10K, 20K, 50K mesajlık paket hacimlerinden söz etmek mümkün. Ayrıca girişim, markalara özel çoklu yapay zeka agent paketleri sunuyor. Girişim, ek “adam/gün” ücreti veya gizli maliyet olmadığını; entegrasyon, katalog ve kargo/sipariş sistemleri kurulumlarnın da paket dahilinde olduğunu belirtiyor ve ekliyor:
Loops AI, kısa vadede e-ticaret ve konaklama dikeyinde müşteri sayımızı 100'den fazla markaya çıkarmayı, yıllık tekrarlanan geliri (ARR) 1 milyon doların üzerine taşımayı ve mevcut ajanlarının başarı oranlarını daha da artırmayı planlıyor.
Girişim, orta vadede finans, lojistik, enerji gibi yeni sektörlere açılmayı, yeni ürünler/ajan tipleri geliştirmeyi hedefliyor. Bu yeni ajan tipleri arasında satış ve potansiyel müşteri yaratımı ajanı LoopLeads, otel & turizm sektörü için misafir deneyimi ajanı LoopHotels Concierge, müşteri davranış analizi ve raporlama ajanı LoopAnalyst yer alıyor. Ayrıca girişim orta vadede Avrupa ve Orta Doğu pazarına açılmayı da düşünüyor.
Uzun vadede ise girişim, Loops AI’ı global ölçekte “vertical AI agents” alanında lider konuma taşımayı arzu ediyor. Her online müşteri etkileşimini kişisel ve rehberli bir alışveriş/tüketim deneyimine dönüştürmeyi hedefleyen girişim, “Make online feel personal” vizyonunu küresel ölçekte gerçekleştirmeyi planlıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
(CEO) ve
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
(COO) tarafından kurulan
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, sadece klasik chatbot mantığının ötesinde dikey yapay zeka (vertical AI) yaklaşımıyla, markaların kendi süreçlerine, ürün kataloglarına ve müşteri yolculuklarına özel optimize edilmiş ajanlar sunuyor. Böylece girişim kendisini genel amaçlı çözümlerden ayrıştırıyor. Kuruluşundan itibaren tamamen kendi teknolojisini geliştirdiğini belirten Loops AI, İlk versiyonunu Mayıs 2025’te canlıya aldı. Girişim, o zamandan bu yana, e-ticaret ve konaklama (hospitality) sektörlerinden gelen gerçek müşteri verileriyle modeli sürekli eğittiğini ve geliştirdiğini belirtiyor.
Girişim, 7 kişilik çekirdek bir ekip ile faaliyetlerini sürdürüyor. Ekip, yazılım geliştirme, yapay zeka modelleme, ürün yönetimi, satış ve müşteri başarı rollerinden oluşuyor. Kültür olarak hızlı iterasyon, müşteri odaklılık ve ölçülebilir başarı prensiplerini benimsediğini dile getiriyor.
Loops AI, şu anda aralarında Tudors, Radisson Collection, Limak Hotels, Fairy, Gen-pa, Paulmark, Frederic Patric, EasyCep ve Beykoz Üniversitesi gibi kurumlarında da yer aldığı 40 kurumsal marka ile aktif olarak çalışıyor.
Girişimin paylaştığı bilgilere göre; Loops AI,200 bin dolar yıllık tekrarlayan gelir (ARR) seviyesini aştı. Ayrıca girişim, haftalık yüzde 10’un üzerinde büyüme kaydediyor. Girişimin ekibi, bu veriler ışığında Loops AI’ı yalnızca maliyet düşüren bir teknoloji değil, doğrudan gelir artıran ve müşteri deneyimini dönüştüren bir çözüm olarak tanımlıyor.
Globalde Intercom, Zendesk AI, Ada, LivePerson gibi genel amaçlı chatbot ve otomasyon oyuncuları olduğunu belirten ekip, Loops AI'ın farkının Vertical AI odağı olduğunu vurguluyor. E-ticaret ve konaklama sektörlerine derinlemesine odaklananan girişim, bu sayede genel çözümler yüzeysel kalırken, sektörel veriyle eğitilmiş, başarı oranı yüksek ajanlar sunuyor.
Sonuç odaklılık vurgusu yapan ekip girişimi tarif ederken şu ifadeleri kullanıyor:
Biz sadece “cevaplayan bir chatbot” değiliz. Loops AI, satışları artıran, iadeleri azaltan ve müşteriyle kişiselleştirilmiş bağ kuran bir yapay zekâ çözümü.
Çoklu AI Agent yaklaşımı ile tek bir bot yerine markalara özel, farklı işlevlere sahip satış ajanı, müşteri destek ajanı, analiz ajanı gibi ajanlar sağlıyor. Loops AI ayrıca yerel entegrasyon kabiliyetiyle de dikkat çekiyor. Girişim, Trendyol, Hepsiburada gibi Türkiye’deki büyük e-ticaret pazar yerlerine entegre olduklarını belirtirken, globalde Shopify ve benzeri altyapılarla uyumluluk üzerine çalıştıklarını dile getiriyor.
Temmuz 2025’te ilk yatırım turunu 400 bin dolar yatırım ile kapatan girişimin, yatırımcıları arasında Monday Capital, Mantra ve ABD merkezli önemli melek yatırımcılar bulunuyor. Bununla birlikte Loops AI'In kısa süre önce Launch Accelerator (LA35 cohort) programına seçildiğini belirtelim. Bu noktada Launchun Uber, Robinhood gibi şirketlere erken dönemde yatırım yapmış Jason Calacanis’in kurduğu, Amerika'nın önde gelen geliştirme programlarından biri olduğunu hatırlatalım. Girişimin ekibi, bu yatırımların girişime sadece sermaye değil, aynı zamanda global büyüme için yatırımcı ilişkileri, mentorluk ve stratejik rehberlik sağladığını ifade ediyor.
SaaS abonelik modeliyle ilerleyen Loops AI'ın paketleri mesaj hacmine göre fiyatlandırılıyor. Bu bağlamda 5K, 10K, 20K, 50K mesajlık paket hacimlerinden söz etmek mümkün. Ayrıca girişim, markalara özel çoklu yapay zeka agent paketleri sunuyor. Girişim, ek “adam/gün” ücreti veya gizli maliyet olmadığını; entegrasyon, katalog ve kargo/sipariş sistemleri kurulumlarnın da paket dahilinde olduğunu belirtiyor ve ekliyor:
Komisyon almıyoruz, tamamen abonelik gelir modeli üzerinden ilerliyoruz. Bu yapı hem şeffaf hem de markaların hızlı ölçeklenmesine uygun.
Loops AI, kısa vadede e-ticaret ve konaklama dikeyinde müşteri sayımızı 100'den fazla markaya çıkarmayı, yıllık tekrarlanan geliri (ARR) 1 milyon doların üzerine taşımayı ve mevcut ajanlarının başarı oranlarını daha da artırmayı planlıyor.
Girişim, orta vadede finans, lojistik, enerji gibi yeni sektörlere açılmayı, yeni ürünler/ajan tipleri geliştirmeyi hedefliyor. Bu yeni ajan tipleri arasında satış ve potansiyel müşteri yaratımı ajanı LoopLeads, otel & turizm sektörü için misafir deneyimi ajanı LoopHotels Concierge, müşteri davranış analizi ve raporlama ajanı LoopAnalyst yer alıyor. Ayrıca girişim orta vadede Avrupa ve Orta Doğu pazarına açılmayı da düşünüyor.
Uzun vadede ise girişim, Loops AI’ı global ölçekte “vertical AI agents” alanında lider konuma taşımayı arzu ediyor. Her online müşteri etkileşimini kişisel ve rehberli bir alışveriş/tüketim deneyimine dönüştürmeyi hedefleyen girişim, “Make online feel personal” vizyonunu küresel ölçekte gerçekleştirmeyi planlıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.