C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Streaming TV reklamcılığı alanında çalışan
Vibe, yeni yatırımı yapay zeka geliştirmeleri yapmak, yayıncılarla entegrasyonları artırmak ve reklam gelirlerini optimize etmek için kullanacağını açıkladı.
Vibe, Arthur Querou tarafından hayata geçirildi. Şirket, kullanıcıların 500’den fazla uygulama ve kanalda reklam satın almasını sağlayan bir Streaming TV (CTV) reklam platformu geliştiriyor. Böylece markaların doğrudan hedef kitleye ulaşmasını mümkün kılıyor. Yapay zeka destekli kreatif çözümler, hiper-hedefleme ve artımlılık ölçümü sayesinde reklam kampanyalarının performansı artırılıyor ve ölçülebilir hale getiriliyor.
Vibe, TV reklamları için en büyük alıcı profili veritabanını oluşturarak markaların kampanyalarını spesifik kitlelere yönlendirmesine olanak sağlıyor. Reklamların bir kısmı yapay zeka tarafından üretiliyor ve yapay zeka kampanyalarının performansını sürekli optimize ederek daha yüksek dönüşüm ve yatırım getirisi sağlıyor. Şirket, 10 binden fazla performans pazarlamacısına hizmet veriyor ve 120 milyon haneye ulaşıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, 50 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin 50 milyon dolarlık B serisi yatırım turuna
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
liderlik etti. ABD merkezli Vibe'ın yatırım turunda Elaia, Singular, QuantumLight ve Carolyn Everson yer aldı. Ayrıca yatırım sonrasında Nextdoor CEO'su Nirav Tolia, Vibe'ın yönetim kuruluna katıldı. 2021 yılında kurulan Vibe.co'nun değerlemesi ise 410 milyon dolara yükseldi. Vibe, yeni yatırımı yapay zeka geliştirmeleri yapmak, yayıncılarla entegrasyonları artırmak ve reklam gelirlerini optimize etmek için kullanacağını açıkladı.
Vibe, Arthur Querou tarafından hayata geçirildi. Şirket, kullanıcıların 500’den fazla uygulama ve kanalda reklam satın almasını sağlayan bir Streaming TV (CTV) reklam platformu geliştiriyor. Böylece markaların doğrudan hedef kitleye ulaşmasını mümkün kılıyor. Yapay zeka destekli kreatif çözümler, hiper-hedefleme ve artımlılık ölçümü sayesinde reklam kampanyalarının performansı artırılıyor ve ölçülebilir hale getiriliyor.
Vibe, TV reklamları için en büyük alıcı profili veritabanını oluşturarak markaların kampanyalarını spesifik kitlelere yönlendirmesine olanak sağlıyor. Reklamların bir kısmı yapay zeka tarafından üretiliyor ve yapay zeka kampanyalarının performansını sürekli optimize ederek daha yüksek dönüşüm ve yatırım getirisi sağlıyor. Şirket, 10 binden fazla performans pazarlamacısına hizmet veriyor ve 120 milyon haneye ulaşıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.