C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Uzaktan sağlık hizmeti veren
Şirket yeni gelen yatırımı yapay zeka tabanlı hasta iletişim platformunu geliştirmek ve farklı uzmanlık alanlarına açılmak için kullanacağını açıkladı.
Assort Health, 2023 yılında Jon Wang ve Jeff Liu tarafından faaliyete geçirildi. Şirket, küçük ve orta ölçekli özel sağlık kliniklerinde hasta iletişimini hızlandırmak ve kolaylaştırmak için yapay zeka tabanlı çözümler geliştiriyor.
Assort Health'in sesli yapay zeka asistanları, kliniklerin telefon trafiğinde en çok zaman alan işlerden olan randevu planlama, iptal, hatırlatma, sık sorulan sorulara yanıt verme gibi süreçleri tamamen üstleniyor. Bu sayede ön büro çalışanları rutin ve tekrarlayan iş yükünden kurtularak, daha karmaşık veya hasta memnuniyeti açısından kritik olan iletişimlere odaklanabiliyor.
Assort Health’in sunduğu sistem, özellikle uzun bekleme süreleri ve yoğun telefon trafiği nedeniyle hasta kaybı yaşayan klinikler için cazip bir çözüm sunuyor. Yapay zeka destekli hızlı yanıtlar sayesinde, hastaların başka kliniklere yönelmesi engellenebiliyor. Şirketin müşterileri ağırlıklı olarak ortopedi ve fizik tedavi klinikleri olsa da, kısa süre içinde jinekoloji, dermatoloji ve diş hekimliği gibi farklı branşlara da hizmet vermeye başladı.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, 50 milyon dolar yatırım aldı. ABD merkezli şirketin 50 milyon dolarlık B serisi yatırım turuna
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
liderlik etti. 2023 yılında kurulan Assort Health'in değerlemesi ise 750 milyon dolara ulaştı.Şirket yeni gelen yatırımı yapay zeka tabanlı hasta iletişim platformunu geliştirmek ve farklı uzmanlık alanlarına açılmak için kullanacağını açıkladı.
Assort Health, 2023 yılında Jon Wang ve Jeff Liu tarafından faaliyete geçirildi. Şirket, küçük ve orta ölçekli özel sağlık kliniklerinde hasta iletişimini hızlandırmak ve kolaylaştırmak için yapay zeka tabanlı çözümler geliştiriyor.
Assort Health'in sesli yapay zeka asistanları, kliniklerin telefon trafiğinde en çok zaman alan işlerden olan randevu planlama, iptal, hatırlatma, sık sorulan sorulara yanıt verme gibi süreçleri tamamen üstleniyor. Bu sayede ön büro çalışanları rutin ve tekrarlayan iş yükünden kurtularak, daha karmaşık veya hasta memnuniyeti açısından kritik olan iletişimlere odaklanabiliyor.
Assort Health’in sunduğu sistem, özellikle uzun bekleme süreleri ve yoğun telefon trafiği nedeniyle hasta kaybı yaşayan klinikler için cazip bir çözüm sunuyor. Yapay zeka destekli hızlı yanıtlar sayesinde, hastaların başka kliniklere yönelmesi engellenebiliyor. Şirketin müşterileri ağırlıklı olarak ortopedi ve fizik tedavi klinikleri olsa da, kısa süre içinde jinekoloji, dermatoloji ve diş hekimliği gibi farklı branşlara da hizmet vermeye başladı.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.