C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Yapay zeka girişimi
Şirket, yeni yatırımı yapay zeka ajanlarının sonuç bazlı faturalama altyapısını geliştirmek ve daha fazla kurumsal müşteriye ulaştırmak için kullanacağını açıkladı.
Paid, Manny Medina tarafından kuruldu. Medina'nın daha önce 4.4 milyar dolar değerlemeye ulaşan satış otomasyon şirketi Outreach'in kurucu ortağı olduğunu hatırlatalım. Şirket, yapay zeka ajanları için özel bir faturalama altyapısı sunuyor.
Paid, kendi ajanlarını üretmiyor, bunun yerine ajan geliştiricilerinin müşterilerinden, ajanların sağladığı tasarruf ya da verimlilik üzerinden ücret almasını sağlıyor. Yani müşteri, yazılımı kullanan kişi sayısına değil, gerçekten elde ettiği faydaya göre ödeme yapıyor.
Bu model, SaaS’taki aylık kullanıcı lisanslarından farklı olarak 'ne kadar değer yaratırsan, o kadar öde' mantığıyla çalışıyor. Böylece arka planda sessizce çalışan ama büyük iş yükünü üstlenen ajanların katkısı görünen ve gelir getiren bir hale geliyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, 21 milyon euro yatırım aldı. Şirketin 21 milyon euro tohum yatırım turuna
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
liderlik etti. İngiltere merkezli şirketin FUSE ve EQT Ventures yer aldı. 2024 yılında kurulan Paid, geçen mart ayında 10 milyon euro yatırım aldığını hatırlatalım. Şirketin toplam yatırım miktarı ise 31.6 milyon euroya ulaştı.Şirket, yeni yatırımı yapay zeka ajanlarının sonuç bazlı faturalama altyapısını geliştirmek ve daha fazla kurumsal müşteriye ulaştırmak için kullanacağını açıkladı.
Paid, Manny Medina tarafından kuruldu. Medina'nın daha önce 4.4 milyar dolar değerlemeye ulaşan satış otomasyon şirketi Outreach'in kurucu ortağı olduğunu hatırlatalım. Şirket, yapay zeka ajanları için özel bir faturalama altyapısı sunuyor.
Paid, kendi ajanlarını üretmiyor, bunun yerine ajan geliştiricilerinin müşterilerinden, ajanların sağladığı tasarruf ya da verimlilik üzerinden ücret almasını sağlıyor. Yani müşteri, yazılımı kullanan kişi sayısına değil, gerçekten elde ettiği faydaya göre ödeme yapıyor.
Bu model, SaaS’taki aylık kullanıcı lisanslarından farklı olarak 'ne kadar değer yaratırsan, o kadar öde' mantığıyla çalışıyor. Böylece arka planda sessizce çalışan ama büyük iş yükünü üstlenen ajanların katkısı görünen ve gelir getiren bir hale geliyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.