T
Tuğçe İçözü
Misafir
Bugün Wyndham Grand İstanbul Levent'te gerçekleşen
Trafiği kilitleyen araçların ötesinde boşa harcanan kapasiteden söz edildi. Oturumda paylaşılan bilgilere göre; İstanbul'da 50 binden fazla servis aracı ile 150 binden fazla günlük yolculuk yapılıyor. Verimsizlik ise yüzde 31 seviyesinde. Personeller için çalışma hayatı boyunca yolda geçen süre yaklaşık 3,6 yıl olarak öne çıkıyor. 1 milyondan fazla günlük yolcu taşınıyor ve Belgrad Ormanının 5 katı kadar yıllık emisyon söz konusu.
Volt Lines ekibi, sahnede İstanbul’daki operasyonlarının öne çıkan verilerini de paylaştı. Paylaşılan verilere göre; Valt Lines'da 6.8 bin aktif yolcu, 662 aktif sürücü ile 449 aktif güzergahta 7 milyondan fazla, hatta 8 milyona varan tamamlanmış yolculuk gerçekleştirdi. 2018’den bu yana
Özgün Şahin, oturumda Türkiye’deki Pazar Trendleri'ni paylaştı. Şahin'in aktardıklarına göre; işten çıkarmalar ve küçülme artarken, haftada 4 gün çalışma modeli gündemde. Ayrıca yaz döneminde 4–8 haftalık uzaktan çalışma modelleri uygulanıyor. Ofise dönüş artarken, hibrit çalışma artık düşüşte. Ofise ulaşımın yan hak olarak verilmesi ise yükselişte.
Konuşmacılar, şirketlerin mobilitede düzensiz rotalar, verimsiz operasyon, zamanında gelmeyen servisler, raporlama ve şeffaflık eksikliği ve de iletişim kopukluğu gibi sorunlar yaşadığına dikkat çekti. Verimsiz operasyon kurumları bütçesel olarak etkilerken, zamanında gelmeyen servisler iş verimliliğini düşürüyor. Ofis deneyiminin serviste başladığını ifade eden konuşmacılar, Volt Lines'ın personel servisinde operasyon ve teknolojiyi bir araya getirdiğini hatırlattı.
Volt Lines, sektör deneyimi yüksek operasyon ekibi ve müşteri hizmetleri ile öne çıkıyor. Oturumda sunulan uçtan uca teknolojinin yolda geçen süreyi kısaltırken, artan zamanı çalışana kazandırarak çalışan mutluluğunu artırdığı belirtildi. Volt Lines, CRM'ine kayıtlı 6 bine yakın şirket ile yaptığı çalışmaların çıktılarını da paylaştı. Bu şirketlerin mevcut çalışan sayısı ile daha az araç, daha az bütçe ve daha az emisyon yaratarak operasyonların yürütüldüğü vurgulandı. Pilot çalışmalarda minimum yüzde 10 tasarruf sağlandığı da ifade edildi. Hatta Marketplace uygulaması üzerinden, binanızda bulunan başka bir şirket ile ortak bir rota planlaması yapılarak yüzde 30'a kadar maliyet verimliliği sağlanabildiği de gündeme getirildi. Volt Lines'ın bir sonraki adımı ise elektrikli araçlar olacak. Şirket, ilerleyen dönemde otonom araçlara geçiş yapmayı hedefliyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, insan kaynaklarında dönüşen yaklaşımları ve global trendleri sahneye taşıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Kurucusu ve CEO'su
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ve Volt Lines Chief Operating Officer
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, Akıllı Yolculuklar: Dijital Dönüşüm ile Çalışan Mutluluğu ve Sürdürülebilirlik oturumuyla sahnedeydi.Trafiği kilitleyen araçların ötesinde boşa harcanan kapasiteden söz edildi. Oturumda paylaşılan bilgilere göre; İstanbul'da 50 binden fazla servis aracı ile 150 binden fazla günlük yolculuk yapılıyor. Verimsizlik ise yüzde 31 seviyesinde. Personeller için çalışma hayatı boyunca yolda geçen süre yaklaşık 3,6 yıl olarak öne çıkıyor. 1 milyondan fazla günlük yolcu taşınıyor ve Belgrad Ormanının 5 katı kadar yıllık emisyon söz konusu.
Volt Lines ekibi, sahnede İstanbul’daki operasyonlarının öne çıkan verilerini de paylaştı. Paylaşılan verilere göre; Valt Lines'da 6.8 bin aktif yolcu, 662 aktif sürücü ile 449 aktif güzergahta 7 milyondan fazla, hatta 8 milyona varan tamamlanmış yolculuk gerçekleştirdi. 2018’den bu yana
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
alan girişim, İzmir'de de operasyonlara başladı. Volt Lines'ın hedefi daha az boş koltuk ve daha az verimsiz araç elde etmek. Özgün Şahin, oturumda Türkiye’deki Pazar Trendleri'ni paylaştı. Şahin'in aktardıklarına göre; işten çıkarmalar ve küçülme artarken, haftada 4 gün çalışma modeli gündemde. Ayrıca yaz döneminde 4–8 haftalık uzaktan çalışma modelleri uygulanıyor. Ofise dönüş artarken, hibrit çalışma artık düşüşte. Ofise ulaşımın yan hak olarak verilmesi ise yükselişte.
Konuşmacılar, şirketlerin mobilitede düzensiz rotalar, verimsiz operasyon, zamanında gelmeyen servisler, raporlama ve şeffaflık eksikliği ve de iletişim kopukluğu gibi sorunlar yaşadığına dikkat çekti. Verimsiz operasyon kurumları bütçesel olarak etkilerken, zamanında gelmeyen servisler iş verimliliğini düşürüyor. Ofis deneyiminin serviste başladığını ifade eden konuşmacılar, Volt Lines'ın personel servisinde operasyon ve teknolojiyi bir araya getirdiğini hatırlattı.
Volt Lines, sektör deneyimi yüksek operasyon ekibi ve müşteri hizmetleri ile öne çıkıyor. Oturumda sunulan uçtan uca teknolojinin yolda geçen süreyi kısaltırken, artan zamanı çalışana kazandırarak çalışan mutluluğunu artırdığı belirtildi. Volt Lines, CRM'ine kayıtlı 6 bine yakın şirket ile yaptığı çalışmaların çıktılarını da paylaştı. Bu şirketlerin mevcut çalışan sayısı ile daha az araç, daha az bütçe ve daha az emisyon yaratarak operasyonların yürütüldüğü vurgulandı. Pilot çalışmalarda minimum yüzde 10 tasarruf sağlandığı da ifade edildi. Hatta Marketplace uygulaması üzerinden, binanızda bulunan başka bir şirket ile ortak bir rota planlaması yapılarak yüzde 30'a kadar maliyet verimliliği sağlanabildiği de gündeme getirildi. Volt Lines'ın bir sonraki adımı ise elektrikli araçlar olacak. Şirket, ilerleyen dönemde otonom araçlara geçiş yapmayı hedefliyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.