G
Gözde Ulukan
Misafir
Finans kuruluşlarının müşteri hizmetleri fonksiyonlarını ve süreçlerini yapay zekayı kullanarak uçtan uca otomatize etmelerini ve yönetmelerini sağlayan
Tura EJF Ventures, Duke Capital Partners, MTV, Eight Capital, Multimodal Ventures, Pioneer Fund, Davidovs VC, Logo Ventures, Vento Ventures, Founders Capital ve Y Combinator katıldı.
Yeni yatırım, şirketin San Francisco'daki mühendislik ekibini büyütmek ve Yapay Zeka Operatörü'nün yetkinliklerini dolandırıcılık, ödemeler, kredi ve müşteri kazanımı gibi yeni dikey alanlara genişletmek için kullanılacak.
İkinci girişimini hayata geçiren
Genel yapay zeka araçları müşteri taleplerinin yalnızca yüzde 20–30'unu karşılayabiliyor. İç sistemlere erişim, belge inceleme ve farklı araçlarda işlem yapma gerektiren karmaşık süreçler ise hâlâ manuel ilerliyor. Eloquent AI, bu boşluğu kapatarak finansal kurumlarda kritik iş akışlarını uçtan uca otomatikleştirmeyi hedefliyor.
Şirketin geliştirdiği Yapay Zeka Operatörü, regülasyona tabi süreçler için özel olarak tasarlandı ve çok modlu büyük dil modeli Oratio tarafından destekleniyor. Operatörler, tarayıcı kontrolü ve bilgisayarla görme yöntemleriyle insan temsilcilerin adımlarını öğrenip API ya da mühendislik desteğine ihtiyaç duymadan uygulayabiliyor.
Eloquent AI'ın "Eloquent Operasyon Prosedürleri" sayesinde müşteri deneyimi ekipleri, görevleri doğal dil ile tarif ederek veya ekranda göstererek Yapay Zeka Operatörü'ne öğretebiliyor. Operatör bu iş akışlarını öğrenip bağımsız şekilde uygulayabiliyor. Bu yöntem, tekrarlayan işlerin otomasyonunu kolaylaştırırken mühendislik ekiplerinin yükünü azaltıyor. Teknik ekipler ise süreçlerdeki kuralları ve güvenlik sınırlarını belirlemeyi sürdürüyor. Böylece finansal kurumlar maliyetleri düşürüp yanıt sürelerini kısaltabiliyor.
Kısa sürede müşteri kazanımı, hesap açma, kredi hizmetleri, dolandırıcılık incelemeleri ve regülasyon uyumu gibi alanlarda kullanılmaya başlayan Operatörler, Cleo, Gusto, Mercury, OakNorth Bank, Rho ve Vouch gibi finansal teknoloji şirketleri tarafından da destekleniyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
,
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
liderliğinde 7,4 milyon dolarlık tohum yatırım turunu tamamladı.Tura EJF Ventures, Duke Capital Partners, MTV, Eight Capital, Multimodal Ventures, Pioneer Fund, Davidovs VC, Logo Ventures, Vento Ventures, Founders Capital ve Y Combinator katıldı.
Yeni yatırım, şirketin San Francisco'daki mühendislik ekibini büyütmek ve Yapay Zeka Operatörü'nün yetkinliklerini dolandırıcılık, ödemeler, kredi ve müşteri kazanımı gibi yeni dikey alanlara genişletmek için kullanılacak.
İkinci girişimini hayata geçiren
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ile makine öğrenmesi profesörü
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
tarafından kurulan Eloquent AI, finansal kurumların müşteri hizmet operasyonlarını otomatikleştirmeye odaklanan bir yapay zeka operatörü geliştirdi. Eloquent AI’ın operatörleri, yalnızca sıkça sorulan sorulara yanıt veren geleneksel chatbot'ların ötesine geçerek dolandırıcılık incelemeleri, ihtilaf çözümü ve KYC/AML denetimleri gibi kritik süreçleri uçtan uca otomatikleştirebiliyor. Şirket, bu süreçlerin aynı zamanda denetlenebilirlik ve regülasyonlara uyumluluk gözetilerek yürütüldüğünü vurguluyor.Genel yapay zeka araçları müşteri taleplerinin yalnızca yüzde 20–30'unu karşılayabiliyor. İç sistemlere erişim, belge inceleme ve farklı araçlarda işlem yapma gerektiren karmaşık süreçler ise hâlâ manuel ilerliyor. Eloquent AI, bu boşluğu kapatarak finansal kurumlarda kritik iş akışlarını uçtan uca otomatikleştirmeyi hedefliyor.
Şirketin geliştirdiği Yapay Zeka Operatörü, regülasyona tabi süreçler için özel olarak tasarlandı ve çok modlu büyük dil modeli Oratio tarafından destekleniyor. Operatörler, tarayıcı kontrolü ve bilgisayarla görme yöntemleriyle insan temsilcilerin adımlarını öğrenip API ya da mühendislik desteğine ihtiyaç duymadan uygulayabiliyor.
Eloquent AI'ın "Eloquent Operasyon Prosedürleri" sayesinde müşteri deneyimi ekipleri, görevleri doğal dil ile tarif ederek veya ekranda göstererek Yapay Zeka Operatörü'ne öğretebiliyor. Operatör bu iş akışlarını öğrenip bağımsız şekilde uygulayabiliyor. Bu yöntem, tekrarlayan işlerin otomasyonunu kolaylaştırırken mühendislik ekiplerinin yükünü azaltıyor. Teknik ekipler ise süreçlerdeki kuralları ve güvenlik sınırlarını belirlemeyi sürdürüyor. Böylece finansal kurumlar maliyetleri düşürüp yanıt sürelerini kısaltabiliyor.
Kısa sürede müşteri kazanımı, hesap açma, kredi hizmetleri, dolandırıcılık incelemeleri ve regülasyon uyumu gibi alanlarda kullanılmaya başlayan Operatörler, Cleo, Gusto, Mercury, OakNorth Bank, Rho ve Vouch gibi finansal teknoloji şirketleri tarafından da destekleniyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.