C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Sosyal medya platformu
Söz konusu ödülü kazananlar 16 Ekim 2025’te açıklanacak.
Instagram CEO’su
Jüri üyeleri arasında yönetmen Spike Lee, tasarımcı Marc Jacobs, YouTuber Marques Brownlee, oyuncu Yara Shahidi ve makyaj sanatçısı Pat McGrath gibi ilgi çekici isimler yer alıyor.
Şirket, 2023’te Reels bonuslarını ve 2025’te profillerdeki reklam gelirlerinden ödeme yapan programı kapatmıştı. Aynı zamanda 2024’te içerik üreticilerinin marka anlaşmalarında yüzde 52’lik bir düşüş yaşanmış ve sponsorlu iş birlikleri üst düzey içerik üreticilere yoğunlaşmıştı. Yeni ödül programı şirketin, doğrudan maddi teşvikler yerine prestij odaklı bir yaklaşımı benimsediğini gösteriyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, en iyi içerik üreticilerini tanıtmak amacıyla yeni bir ödül programı
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
. Bu programa göre 25 içerik üretici, İngiliz tasarımcı Grace Wales Bonner tarafından tasarlanan altın bir yüzük kazanacak. Yüzüğü almaya hak kazananlar ayrıca profillerinde dijital bir altın yüzük ve feed paylaşımlarını beğenirken kullanabilecekleri özel bir Beğen butonuna sahip olacak.Söz konusu ödülü kazananlar 16 Ekim 2025’te açıklanacak.
Instagram CEO’su
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, ödülle ilgili olarak “Bu ödül, yaratıcılıktan korkmayan ve kendi tarzıyla fark yaratan içerik üreticilerini kutlamak için tasarlandı. Onların çalışmalarının insanları bir araya getirme gücünü tanımak istiyoruz” ifadelerini kullandı. Öte yandan ödülün maddi bir karşılığı bulunmadığını ve tamamen simgesel ve prestij odaklı olarak öne çıktığını hatırlatalım.Jüri üyeleri arasında yönetmen Spike Lee, tasarımcı Marc Jacobs, YouTuber Marques Brownlee, oyuncu Yara Shahidi ve makyaj sanatçısı Pat McGrath gibi ilgi çekici isimler yer alıyor.
Şirket, 2023’te Reels bonuslarını ve 2025’te profillerdeki reklam gelirlerinden ödeme yapan programı kapatmıştı. Aynı zamanda 2024’te içerik üreticilerinin marka anlaşmalarında yüzde 52’lik bir düşüş yaşanmış ve sponsorlu iş birlikleri üst düzey içerik üreticilere yoğunlaşmıştı. Yeni ödül programı şirketin, doğrudan maddi teşvikler yerine prestij odaklı bir yaklaşımı benimsediğini gösteriyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.