S
Sefa Akbudak
Misafir
LinkedIn'in, bugün ulaştığı muazzam popülariteye nasıl eriştiğini anlamak için geçmişine bakmak gerekiyor. 2003 yılında kurulan platform, başlangıçta oldukça sınırlı bir kitleye hitap ediyordu. Ancak, zamanla sağladığı avantajlar sayesinde hızla büyüdü.
İlk yıllarda, LinkedIn daha çok iş arayanlar ve işe alım uzmanları için bir platformdu. Kullanıcılar özgeçmişlerini paylaşabilir, iş ilanlarına başvurabilir ve sektördeki haberlerden haberdar olabilirlerdi. Bu basit ama etkili...
İlk yıllarda, LinkedIn daha çok iş arayanlar ve işe alım uzmanları için bir platformdu. Kullanıcılar özgeçmişlerini paylaşabilir, iş ilanlarına başvurabilir ve sektördeki haberlerden haberdar olabilirlerdi. Bu basit ama etkili...
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.