C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Restoran teknolojisi alanına odaklanan
Bu yatırımın şirketin 5.6 milyon dolarlık tohum yatırımından sadece altı ay sonra geldiğini hatırlatalım. Boostly, yeni yatırımı ürün inovasyonu ve pazar genişlemesini hızlandırmak için kullanacağını açıkladı.
2017 yılında Shane Murphy ve Mikey Murphy tarafından kurulan Boostly, restoranlar için otomatik SMS pazarlama yazılımı geliştiriyor. Platformları, restoranların müşteri verilerini kullanarak kişiselleştirilmiş SMS kampanyaları oluşturmasını, müşteri geri bildirimlerini toplamasını ve pazarlama süreçlerini otomatikleştirmesini sağlıyor. Restoranların müşterilere özel indirimler, promosyonlar ve hatırlatmalar göndermesine olanak tanıyor. Müşteri sipariş geçmişine ve etkileşimlerine göre özelleştirilmiş mesajlar oluşturuyor.
Girişim aynı zamanda müşterilerin etkileşimini artırmak için ödüller ve interaktif kampanyalar sunuyor. Restoranların müşteri yorumlarını ve memnuniyet anketlerini otomatik olarak almasını sağlıyor. Restoranların SMS kampanyalarının satışlara etkisini ölçmesine yardımcı oluyor.
Şirket, şu anda ABD ve Kanada'da 1200’den fazla restoran tarafından kullanılıyor. Boostly'nin SMS pazarlama platformunun geleneksel pazarlama yöntemlerine kıyasla 10 kat daha yüksek müşteri etkileşimi sağladığı belirtiliyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, 22 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin 22 milyon dolarlık A serisi yatırım turuna
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
liderlik etti. ABD merkezli Boostly'nin yatırım turunda Y Combinator, Trestle Partners ve Singularity Capital yer aldı.Bu yatırımın şirketin 5.6 milyon dolarlık tohum yatırımından sadece altı ay sonra geldiğini hatırlatalım. Boostly, yeni yatırımı ürün inovasyonu ve pazar genişlemesini hızlandırmak için kullanacağını açıkladı.
2017 yılında Shane Murphy ve Mikey Murphy tarafından kurulan Boostly, restoranlar için otomatik SMS pazarlama yazılımı geliştiriyor. Platformları, restoranların müşteri verilerini kullanarak kişiselleştirilmiş SMS kampanyaları oluşturmasını, müşteri geri bildirimlerini toplamasını ve pazarlama süreçlerini otomatikleştirmesini sağlıyor. Restoranların müşterilere özel indirimler, promosyonlar ve hatırlatmalar göndermesine olanak tanıyor. Müşteri sipariş geçmişine ve etkileşimlerine göre özelleştirilmiş mesajlar oluşturuyor.
Girişim aynı zamanda müşterilerin etkileşimini artırmak için ödüller ve interaktif kampanyalar sunuyor. Restoranların müşteri yorumlarını ve memnuniyet anketlerini otomatik olarak almasını sağlıyor. Restoranların SMS kampanyalarının satışlara etkisini ölçmesine yardımcı oluyor.
Şirket, şu anda ABD ve Kanada'da 1200’den fazla restoran tarafından kullanılıyor. Boostly'nin SMS pazarlama platformunun geleneksel pazarlama yöntemlerine kıyasla 10 kat daha yüksek müşteri etkileşimi sağladığı belirtiliyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.